Gugudan Mina 'Olmanzolmang's features'

Actors Park Ho-san, Park Jung-chul, Hyun-woo, Eom Hyun-kyung, mixed martial arts player Jung Chan-sung, former Wanna One member Park Woo-jin and Gugudan member Mina left for Thailand Bangkok, a filming car for SBS Jungles Law in Lost & Island, on March 25 at the Incheon International Airport in Unseo-dong, Jung-gu, Incheon.Gugudan member Mina is leaving for Thailand Bangkok.exponential earthquake

Actors Park Ho-san, Park Jung-chul, Hyun-woo, Eom Hyun-kyung, mixed martial arts player Jung Chan-sung, former Wanna One member Park Woo-jin and Gugudan member Mina left for Thailand Bangkok, a filming car for SBS Jungle's Law in Lost & Island, on March 25 at the Incheon International Airport in Unseo-dong, Jung-gu, Incheon.

Gugudan member Mina is leaving for Thailand Bangkok.

exponential earthquake